Tuesday, August 01, 2006

Kenangan Di INSTUN 13-27 Julai 2006

~ Nasreen, Me, Rosnani & Fazlina ~

Gambar di atas adalah kenangan semasa berkunjung ke Pekan Tanjung Malim. It was just a small town and "was a dead town" untill Saturday comes.Every Saturday, the small town is busy with people, buying things and rations at the night market ( pasar malam daaa.... )
Masa gambar ni di ambil, my room mate, Nasreen belanja kitorang makan ice-cream. Well... thank you mate! Jadik muda la sekejap sebab depa ni semua ad
ik-adik lagi
( macam la tua sangat! )

Kat INSTUN ni, walaupun almost dok kat dalam hutan, really feel free..bebas dari tugas....bebas dari semuanya! Walaupun kengkadang tu takder air bila orang tingkat atas mandi.. Itu adalah lumrah jika dok hostel.Masa dok UPM dulu pun camtu.Anyway... " tuntut lah ilmu walau ke negeri China " itulah quote yang selalu aku ingat.Tapi... la ni nak pi China pun kena fikir banyak kali sebab banjir kat sana... taufan lagi...

Overall... I was among the first yang habis awal masa exam finale tu. Exam started at 10 am and I managed to finish at 10.30 am. Boring jugak bila habis awal....Tunggu punya tunggu...last2 ketua pengawas exam announce yang sesiapa yang habis dah boleh kuar dari dewan...Yak! Yak! Yea.... aku dah habis!! Soklan senang? Tak jugak...tapi alhamdulillah boleh jawab.Selalu doakan aku agar periksa ni aku lulus & aku dapat confirm kerja secepat mungkin...Ammmiiinnnn.....

Okay la.. nanti aku coret lagi.
Till then.. take care & Cherio!



1 comment:

the enigmatic syaf said...

InshaAllah lulus... kena buat kenduri la kalau lulus ye tak tapi tunggu la aku balik dulu heheh