Monday, February 05, 2007

HAPPY BIRTHDAY TO ME....


Happy Birthday to me ... Happy Birthday to me .... Happy 32 nd Birthday to me ... Happy Birthday to me ...
Today, 5 th February 2007, aku dah memasuki usia 32 tahun. Alhamdulillah , dah 32 tahun aku hidup dalam dunia yang penuh nikmat ni. SYUKUR ALHAMDULILLAH ...
Pepagi lagi dah berduyun-duyun SMS kat handphone wishing me Selamat panjang umur dan murah rezeki. Ada yang hantar SMS seawal 12.15 pagi. Cuma satu sahaja yang buat aku sedih pepagi hari lahir aku ni ...
SUAMI AKU SENDIRI tak mengingati hari bersejarah aku ni. Sedih aku ! Aku punya la menanti dia wish aku Happy Birthday or at least ciuman kasih sayang kat pipi walaupun aku tak harapkan hadiah mahal2 dari dia ... tapi hampeh ! Dia buat donno jer. Huaaaaa..!! Takper la...nak buat camner .. maybe aku tak penting dalam hidup dia .....
Anyway, Selamat Hari Lahir Jawahir Jaafar ... Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu ... Ingatlah .. dah tua pun anda !
Till then, take care & Cherio!

7 comments:

the enigmatic syaf said...

happy birthday Wahir!!!

Anonymous said...

happy birthday kak wahir...

x tau plak birthday akak,.. tetiba jer rasa hati ini nak masuk blog akak..

anyway, wish you all the best dan berbahagia selalu .. & jgn lar marah abg awk.. dia ingat2 lupa jer tu, dlm hati mesT sayang giler lar kt akak.. k. :-)..

k. chau..

Rimaugirl Wahir Jaafar said...

Thanx to all... dah tua pun!

Mrs O said...

wahir happy besday....jgnlah dok merajuk najib tak wish..some guys just dont do birthday....cheer up okay..!!

Channel 11.5 said...

happy birthday la!

Slinky said...

Happy Birthday Wahir..
Semoga dimurahkan rezeki.. amin!!

Rina said...

Hi, Happy belated birthday.

Semoga di murahkan rezeki dan dipanjangkan umur.