Wednesday, July 18, 2007

Dilemma


APA HAK ORANG GAJI UNTUK MELETERI MAJIKANNYA TENTANG CARA MAJIKAN TERSEBUT MENGAJAR ANAKNYA?


Aku geram dengan orang gaji aku ... anak aku buat perangai pagi-pagi, so aku marah la kat anak aku tu ... mangkuk ni lak yang sibuk dok berleter kat aku. Anak aku jadi camtu sebab dia manjakan budak ni sangat .. semua katanya diikutkan & bila aku larang budak ni dah jadi degil ... Kata mak bapak dilawan cakap, ikut perangai orang gaji aku tu, tak pasal-pasal makan pelempang aku ni !! Hiiissshhh... GERAM AKU!!!


Mak mana tak sayang anaknya? Aku sayang anak-anak aku tapi bila depa buat perangai pepagi buta .. memang aku melenting ..tapi tak sampai ke tahap memukul budak. Anyway, aku ada cara aku tersendiri untuk mengajar anak-anak aku tentang kehidupan & MANGKUK TU TAK ADA HAK untuk tegur aku!


Okay la...aku stop lepas geram kat sini. Nanti-nanti aku lepas geram lagi.

Till then, take care & cherio!

No comments: