Thursday, May 01, 2008

Happy 5th Birthday ... Muhammad Adib Najwa




Hari ni genap 5 tahun permata hatiku yang ke-2 iaitu Muhammad Adib Najwa. Pepagi lagi selepas bangun tido, beliau dah mengingatkan aku tentang Birthday Cake dia. Hari ni aku ngan hubby kerja tapi sempat lagi gi beli / tempah cake. Just a simple one tapi untuk dia celebrate ngan kengkawan dia kat Tadika, kek tu ditempah khas seberat 3 kg ngan dekorasi Spongebob Squarepants + Patrick . Terbang juga la RM 150.00 untuk kek sahaja... tapi takper, asalkan anak-anak aku kenyang & gembira. Tradisi di Tadika, ibu bapa akan bungkuskan jajan . snek berserta gula-gula untuk rakan-rakan anaknya tapi bagi aku, lebih baik beri kek yang mengenyangkan dari makanan ya ng takder faedah tu. Betul tak?


Birthday abangnya akan menyusul next month. Taktau whether dapat celebrate cenggini atau tidak sebab tak sure masa tu dah bersalin ke belum. Kalau belum, boleh la celebrate ... kalau dah, celebration tertunda la jawabnya!

As my pregnancy dah masuk 8 months, macam-macam kerenah yang berlaku. My asthma masih on & become worst masa nak tido & early morning. Ini dugaan yang betul-betul tercabar ... semasa mengandungkan kedua-dua abangnya, takder la alahan cenggini. Worse come to worse pun hanya migraine je , tu pun sekali sekala. Budak aktif lagi dalam perut ... siap main futsal lagi!

Okay la.. nak masuk field kejap. Till then, take care & Cherio!

2 comments:

Rina said...

Take care :)

AzeedA said...

bday hugs 4 ur boys!
dh besor ye...
bila nak tempel gmbr mak buyongnye...? aku lom pnah tgk ko boyot hehehee..
k take good care, dear!