Wednesday, October 21, 2009

Sibuksss....


Alllooo ... salam untuk semua ...!

Sorry aaa, lama tak update berita. Bukan apa ... balik dari Bangkok, aku pun terus bengkok ... sakit pinggang laaa ... sakit kaki laaa ... maklumla, jalan banyak sangat masa kat sana. Pastu, kerja lak menimbun sana sini sebab seminggu lebih tinggalkan kerja. Hari senin lepas balik dari Bangkok, kena gi perbincangan Action Plans lak kat Paya Indah Wetland. Tu je dah 2 hari bincang, end up baru 60% completed. Bukan senang ooii!

Balik rumah, Amira lak asyik nak melekap ngan mamanya ... ngan bibik , kalau ada mamanya, jangan haraplaaa! Meraung kalau bibik nak amik. NAsib baik masa aku kat Thailand, dia tak demam ... same goes dengan anak2 teruna aku tu. Alhamdulillah ... Abahnya amik cuti dari Rabu masa aku kat sana. At least, kalau apa2 jadik, dia ada untuk cover.

Shopping? Takde beli banyak pun sebab pitih tak bawak banyak! Lagipun belum gaji masa gi sana. Aku cuma beli t-shirt, topi , chocolates & wallet je masa kat sana. Untuk collegues aku, aku belikan magnet fridge je. Semua tu je dah RM 700 aku spent kat sana.

Kat Bangkok masa hari last, aku tak stop by shopping ... gi River Cruise & jenjalan cuci mata je. Dapat gak naik tut-tut .. kenderaan popular kat sana.

Masa aku takder la ada ResQ Harimau Belang dari Grik dan Harimau Kumbang dari Merapoh. Iskh ... kalau aku pi ResQ kan best!

Ok la, nak sambung kerja balik. Nanti bebila free, aku tulis lagi.

Till then, take care & cherio!

No comments: