Monday, January 11, 2010

School Days ... & also Weekends Getaway!



Diam tak dia, anak aku yang 2nd dah masuk Tahun 1. Hmmm ... terasa dah tua bila anak2 dah mula bersekolah.

Si Adib ni actually ok je kalau kat sekolah, tak macam abangnya Si Amir. Adib tak payah ditunggu lelama kat sekolah & senang sangat cari kawan baru. Dia masuk Tahun 1 Cemerlang SK Ayer Keroh. Dia juga akan belajar bahasa Cina although dia takder basis kat situ ... takper, boleh belajar ... kan ke 1 Malaysia!

Adib lebih suka bawa bekal makanan ke Sekolah & dia tak guna pon duit yang aku bekalkan setiap pagi. Lain beno banding ngan abangnya yang sedikit boros.

Dalam kesibukan ni & sempena abahnya bercuti seminggu, aku grab dengan bawa the kids gi Kemang Indah Condominium ( KMC ) kat Teluk Kemang, PD. Kebetulan pula ada kenduri staff PERHILITAN kat situ. Aku suka bila nengok the kids enjoying the weekends. Bibik pula taknak ikut serta. Katanya nanti capik. So, aku tinggalkan dia kat rumah Rezam, agen yang dia ikut dulu. Mamat ni punya isteri orang kampung Imas. Okay la.. at least dia ada getaway dari bebudak ni.Aku yakin dia takkan lari!

Balik, semua keletihan. Sebelah malam lak, Najib dah balik JB. Minggu depan dia kata tak balik ... just wait & see!

Ok la...nanti bebila free tulis lagi!

No comments: