Wednesday, May 22, 2013

Birthday Celebration...



Diam tak diam, dah lama gak aku tak conteng2 kat blog aku ni...maklumla..segala update aku update kat FB jer..
Hari ni aku nak citer pasai sambutan besday Dak Angah yang ke 10 tahun. Dah besar anak teruna aku sorang ni.
Kitorang celebrate kat Kenny Roger's Roaster di Starmall Mentakab. Settle gak la RM 160! Tapi, anak2 nye pasal & beli makanan, aku pasrah jer.Bukan selalu pun kitorang gi makan2 ke fast food gini.

Bibik pun aku heret sekali pi makan2 except abah diorang yang kena gi keja kat Hutan Kemasul....dia kena bagi makan gajah liar yang kena tangkap. Kesian Sayang ...

All of them seen enjoyed their meal .....sampai tapau2 lagi . The restaurant happened to launch their new menu book on that dah..tapi servis dia lembap la jugak! Minta ayaq kosong sampai 1/2 jam....minta macaroni & cheese pun dekat 1/2 jam baru dapat.






Well, kat atas adalah latest gambar anak2 aku...Dak Afiq pun dah nak masuk 3 tahun this year ..Adik lagi? OOHH..TIDAKKK!! Depa 4 orang pun dah macam2 perangai! .Lagi satu budget utk beli MPV lom lagi kesampaian sebab banyak ngat komitmen...

Ok la...next time aku berblog lagi.

Take care & cherio!

No comments: