Wednesday, November 06, 2013

Syohhh...Syohhh....Pi jauh-jauh la wahai SAWANG...!

Assalamualaikum...




Lama betoi tak jengah blog kesayangan ku ni. Ini lah keburukan lama mesia sosial seperti FB & Twitter ... Asyik duk update sana, yg kat sini dilupakan..!

Takde apa marbelles juga yg nak dikongsikan ... cuma...

RESULT UPSR dah nak kuar... sebagai mama, aku pulak yg nebes tak tentu hala. Kata mereka 13 hb ni kuar result... sama hari ngan Hari Kualiti SKJS .. hmmm....

Towards the end of the year, I am just wondering, bila la rezeki keluarga kami akan bertambah??

InsyaAllah, tahun depan, kalau dapat tawaran yg lebih bagus, demi keluarga, akan ku gagahi jua. Ke mana? Masih belum tentu ... ( Kalau umur aku panjang la...mudah-mudahan...)

Tak sayang P**^7*5$@N lagi  ke? Well...

AKU MEMANG SAYANG SANGAT-SANGAT DENGAN KERJA / JABATAN AKU SEKARANG TETAPI ..... 

Aku rasa, ramai yang akan bersetuju ngan aku dan mereka yang bersetuju itu mengalami apa yang aku alami sekarang. ...

Buat SALAH ... tak buat KENA MARAH ...!

Aku berharap sesangat agar nama jabatan aku ni akan naik semula dalam 2-3 tahun mendatang ... takde lagi orang duk kutuk, duk komplen, macam2 perkara depa serang ... walaupun tak kena direct, tapi tempiasnya tetap ada walaupun sedikit. Kesian mereka!

Ok la ... takmo banyak2 tulis ... kalau banyak tulis kalu, mesti kena panggil mengadap lagi ...

till then, Take care & cherio!

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)