Wednesday, September 12, 2007

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Apa citer? Hmm ... dah lama tak berblog sebab kesibukan yang teramat sangat. Balik dari bercuti, macam-macam kes happened.

Anyway, Esok dah start puasa. InsyaAllah ..kita akan dapat menunaikan rukun Islam ini dengan tabah. Dah prepare ke semua? Physically & mentally? Rasanya as for me, alhamdulillah dah bersedia.

X Beseri batch 7 akan mengadakan Majlis Berbuka Puasa di Setapak, KL. Aku dah dapat pelepasan BIG BOSS untuk pi sana tapi sorang je. Chewah ... jadi mak dara lak! Bujang sekejap !! Dia kata nak kasi peluang untuk aku riang ria bersama rakan-rakan . Bukan apa takut aku tak happy kalau hero-hero aku join sebab diorang ni teramatla aktif dan lasak giler ... Mungkin ikut perangai mak dia masa muda-muda dulu..hmmm... Aku dah call Iwan, budak kelas Fasih tu. Dia kata dia tempah katering dan buat kat Kem Wardieburn. InsyaAllah aku tau tempat ni sebab jalan tu yang aku dok ulang-alik masa kerja kat Zoo Negara 10 tahun lepas.

Okay la..nanti aku update lagi. Till then, Take Care & Cherio!

4 comments:

tee said...

bloghopped from azeeda's blog. is there by any chance that u are related to juwairiyah jaafar - x snc, alor setar?

Rimaugirl Wahir Jaafar said...

Yup...FYI, I'm her youngest sister.I', also xSNC Alor Setar. Jue now working with JPA as counselor in Psychology Dept. JPA

AzeedA said...

wawawaaa... small world eh?!
weh sdap dak makan kt kem wardieburn tu? aku xsure xgi dak.. dont tink can b mak dara like u if i go..
O ye.. Heppi Belated Anniversary!
Moge2 kebahgiaan berkekalan ke cucu cicit.. insyaAllah!

tee said...

ha'ah.. small world.. the power of blogging.. and thanx 2 u azeeda and of course to Allah swt who make it happen.