Thursday, November 08, 2007

CONFIRMMMMMM ...


Apa tu?? Any guess?? Hmmm ... result yang I tunggu selama ni after 8 months of waiting . Tu result Pregnancy Test yang I buat sendiri kat rumah. Walaupun rasanya masih terlalu awal untuk announce, but ... terlalu seronooottttt! Hopefully kali ni GIRL la pulak! There goes my Marie France Bodyline appointment which was supposed to due on 27th October! Takpa ... boleh carry forward after confinement nanti sebab I dah bayar RM 1,888 full payment masa daftar dulu. InsyaAllah ...

My kids, my maid dah tau ... Alhamdulillah they all punya response baik! My hubby? Lagi OK!
Tak pi confirm due date lagi for the time being, biarla 3 bulan dulu. La ni baru 8 minggu ( 2 months ) .. Kalau ikut perkiraan, supposed to due sometimes in late May or June. Harap semua berjalan lancar!

Ok la..just to announce the good news. Till then, take care & bye!

6 comments:

Mrs O said...

congrats my dear...hoping that you'll have the best pregnancy coming aheaad....All the best!!!

Channel 11.5 said...

Congrats wahir! I am so happy for you! Jaga diri, jangan kerja lasak-lasak sangat ok? I'll see u soon.

Rimaugirl Wahir Jaafar said...

To-che...to-che....
arigato gozaimas!

Slinky said...

wahir..
congrats!!!
take care nooo.. jgn lasak2 sgt..
jaga permakanan sama..
cheh!.. nasihat lah pulok.. hehehe

wickedwarhol said...

Congrats and all the best for the future generation. :-)

Rina said...

Congrats and take care!!