Wednesday, November 21, 2007

Ultrasound ....20/11/07

Yup!... that was my ultrasound picture for my 8 weeks & 2 days pregnancy. Doktor cakap semua ok cuma my uterus terrrrkebawah sikit. And that is why selalu sakit & cramp di bahagian ari-ari ? ...

Due date : hmmm ... expected to due on the 27th June 2008. Now, that date is a week ahead from my first son's birthday, Muhammad Amir Najwa. Ntah .. ntah ... nanti jadi hadiah birthday dia !

Well, so far so good with the pregnancy ... cuma selalu letih, makan ? Hmmm ... macam orang yang dah seminggu tak makan ! Punya la banyak makan! Yang letih maybe because had to run the clinic since the vet outstation. Then have to attend a 7 days First Aid course with JPA3 kat Zoo dari petang hingga malam. Ni kena belajar untuk rawat orang pulak ! Nasib baik makan di support!

Okay la, nak stop dulu ... nanti update.

Till then, take care & cherio!

1 comment:

Channel 11.5 said...

sabar my dear. sabar