Thursday, March 12, 2009

CUTI-CUTI MALAYSIA dari 14-21 Mac 2009


Dear Readers ....
Aku akan balik ke Kedah dan daerah-daerah yang sama waktu dengannya dari 14-21 Mac ni. Oleh yang demikian, amatlah susah untukku mengabdikan diri kat CC kat memana untuk update blog ni.Dengan intu, kepada reader-reader yang berkenaan dan yang berhajat nak buat appointment ngan aku ni, sila tipon mengikut nombor-nombor yang telah aku kasi pada korang ... ( perasan orang nak jumpa la konon! )

Sementelah itu, aku juga akan menghala ke arah Langkawi untuk percutian family aku ( family Vacation ) yang julung-julung kali dapat aku adakan buat anak-anak aku yang tersayang. Aku akan stay kat Bella Vista Hotel & Apartment dari 16-18 Mac.

Okay la ..... nanti aku updatekan tentang percutian kami di dalam blog kesayangan ini. Ini termasuklah update ngan gambar-gambarnya sekali.

Till then, take care & cherio!

1 comment:

Charms Allure said...

Wah gambo vacation bila nak post? Kita dah lama tak pi langkawi.