Wednesday, April 15, 2009

SPKG 11-12 April 2009 MRSM Beseri

Been to MRSM Perlis for the above event. Seronok dapat jumpa kengkawan lama. Banyak stories yang nak diceritakan. Sanggup amik cuti semata-mata nak ke sana.

Been with the juniors from batch 24. Terasa tua lak sebab aku dulu dari Batch 7. Ramai seniors and superseniors yang aku tak kenal BUT kitorang boleh gather & make this event very the Happening! Tahniah untuk kitorang ....

In 2010, 3rd April ( purposal ) MRSM Perlis akan menyambut Jubli Peraknya ( 25 tahun ). Masa ni kitorang akan sambut besar-besaran. InsyaAllah kalau takder aral melintang, aku akan hadir.

Pada hari perasmian, kitorang kena nyanyi lagu maktab, which is aku dah tak berapa ingat dah! But at last, aku recall sendiri lagu tu. Pastu lagu topten, Warisan pun kena nyanyi. Malam tu, aku bermalam di rumah Syaf, bersama-sama Wawa. Kitorang dinner kat Kuala Perlis ( ikan bakar laa...!). Kalau nak tengok gambar, sudi-sudilah jengah kat Facebook aku.

Actually internet kat klinik masih takder, due to kemeltupan adapter wireless.Ni pun aku hijacked PC Pegawai Vet.

Okayla..nanti aku update lagi. Till then, take care & cherio!

No comments: