Tuesday, November 22, 2005

COUNTDOWN TO MEET MY FELLOW GOOD FRIENDS



Venue : My own house at Zoo Quarters
Date : 11 December 2005
Time : 8.00 am till 12.00 midnight


* Salah dua orang yang akan datang kat rumah aku nanti *



That particular date is important coz pada masa dan tarikh tu la kengkawan baik aku nak korbankan masa depa datang ke Melaka...Tak sabar rasanya... Even Aminah Azirah dari Singapore pun nak join jugak.. Bangga giler ngan kengkawan aku ni..

Cuma aku je tak confirm lagi takut kena outstation..pagi semalam aku dapat surat kena ada wakil Vet Unit ke Kempen Kesedaran Pelanggan di Taman Negara Pulau Pinang. Ada Pameran binatang seperti ular, burung dan Orang Utan. Tarikhnya pula secara kebetulan ..toink..kena pada hari gathering tu.Ni dok tengah tunggu Dr Vet yang mc tu naik kerja semula untuk decide siapa yang akan pergi..Pray for me tak yah gi sana...

Apa menu?? Maybe mee kari kut...tak tau sedap ke idak, bantai jer laa..yang penting ada barang makan.Kalau susah-susah, order je Pizza Delivery ke..Mc Donald's yang dekat sesangat ngan rumah ke..tak pun bawak gi makan reramai kat Taman Ikan kat seberang jalan tu. Tak susah, kedai makan banyak!

Okay la guys, hope to see all of you soon. I'm glad to have all of you as my GOOD FRIENDS.

Take care. Cherio!


1 comment:

Anonymous said...

adusss.. awat la aku berposing gitu.. *malu* insyaAllah Wahir dear.. insyaAllah!!