Saturday, March 04, 2006

Haaa..Haaa...Baru nak UPDATE blog!!




Ha..ha..ha...for a month blog aku ni asyik citer yang sama jer...tentu korang yang baca dah boring, kan?

Sebenarnya aku ni kan busy...oncall duaplohpatjam...dengan cuti lagi, balik kampung, server down,bla..bla..bla.... Iskh, banyak sungguh alasan aku ni. Anyway, ni aku update dah.

Hari tu aku balik kampung, jengah mama dan abah kat Kedah.Abah sihat, cuma mama jer yang tak berapa sihat. Tumit kaki dia dan lutut sakit, biasa ler..sakit orang tua! Anak-anak dan orang gaji aku yang paling happy. Mana taknya, orang gaji aku dapat balik kampung seminggu dan anak2 aku lak dapat jumpa wan dan tok depa kat kampung. Yang tak bestnya, towards nak balik Melaka, Si Adib lak demam panas yang teruk...pergi kat Klinik Pakar Kanak-Kanak kat Kulim pun tak jalan. Dia bagi antibiotik tapi batuk dan demam Adib makin teruk hingga suhu badan cecah 40 C dan bukannya makin baik.Last-last aku campakkan antibiotik dia dan aku pi farmasi beli Amoxycillin antibiotic. Alhamdulillah...baru makan 2 hari, demam dan batuk dah kebah. Rasa rugi lak gi Pakar dan spent RM 98.00 utk 4 jenis ubat tapi last-last aku kena beli ubat / antibiotik yang harganya hanya RM 4.00 sebotol...iskh..iskh...rrrruuuugggiinyaaa!!

Aku tabik sping kat kawan aku Aida Yurani yang bertekad nak kuruskan badan dalam 3 bulan ni..Syabas!!
Ni mesti ada apa-apa ke? Or...the BIG OCASSION is going to arrive soon??

Okay la..nanti aku sambung lagi bila berkesempatan....

Take Care & Cherio!

2 comments:

Channel 11.5 said...

tunggu ja la aku kurus, then baru tgk apa aku nak buat lepas tu, ;P hehehhehehe

cruel said...

Aida nak kuruskan badan sebab nak masuk Malaysia's Most Beautiful 2nd season....