Monday, May 10, 2010

HARI IBU

Janji Amir Najwa sempena Hari Ibu : " Saya akan dengar cakap mama ... Saya akan tanya mama dulu kalau nak buat sesuatu atau nak pegi mana-mana "
Janji Adib Najwa sempena Hari Ibu : " Adib akan dengar cakap mama "
Pagi Minggu Hari Ibu, aku dapat dua situasi yang berbeza , yang menyebabkan tumpahnya air mata ku ...Tak perlu lah diceritakan di sini, cukup sekadar menyatakan , sambutan Hari Ibu di luar jangkaan aku!
Cuma kad-kad yang diorang beri ini dapat mengubat sedikit sebanyak walaupun hakikatnya amat sukar untuk semuanya yang telah berlaku!
Gembira ada ... Sedih pun ada ...

Anyway, aku akan cuba untuk melupakan walaupun pahit dan sakit TETAPI ... Aku perlu TABAH!

Doakan semuanya berjaya!

Till then, Take Care & Cherio!

2 comments:

Rina said...

cute card.

be strong dear.

Anonymous said...

kenapa ni k.wahir... jgn sedey2. x baik untuk bb dlm perut tu. kuatkan semangat.