Monday, June 28, 2010

Penantian : Satu Penyeksaan...

Kenapa aku berkata begitu? Ye la ... menanti detik-detik aku ditukarkan yang semakin dekat. Taktau apa citer ngan surat penangguhan aku tu .... lulus ka ... tak lulus ka ... Kalau tak lulus, nampak gayanya mulai 1/7/2010, aku bukan lagi warga Zoo. Aku akan berhijrah ...

Aku kesiankan kat anak2 aku yang bersekolah ni ... dah pertengahan tahun baru nak bertukar sekolah, nak mencari kengkawan baru dengan senario pembelajaran baru. Aku pun lum lagi cari rumah sewa untuk duk sana. Even barangan kat rumah sekarang pun aku lum start pack satu mende pun! Dah la aku ngan keadaan terboyot-boyot ... hubby lak duk jauh kat JB. Nak harapkan bibik, dia pun tak menang tangan ngan anak2 aku nye keletah ...

Ntah bila la penantian aku ni akan berakhir ... Lepas satu ... satu dugaan yang aku hadapi. Memang la aku naik pangkat, tapi apa ada pada pangkat & darjat .. tak bule bawa mati pun!

Ok la ... aku sangat harapkan agar penantian ini akan berakhir secepat mungkin.

Oh Wahir .... tabahkan hatimu ... demi suamimu & anak-anak! Amiinnn...

No comments: