Saturday, October 29, 2005

BALIK RAYAAAA..!!!

Setelah aku mengamok sakan , akhirnya dapat jugak aku bercuti raya tahun ni kat dua-dua kampung...Temerloh & Kedah.

Aku & family akan balik ke Kg Lompat,Temerloh, Pahang pada Deepavali ni iaitu 1/11/2005 hingga la Raya ke-3 iaitu 5/11/2005.

Aku & family akan balik lak ke No. 13, Jalan Jelawat, Taman Maktab, Kulim, Kedah pada Hari Raya ke-3 sampai la 13/11/2005 nanti.

Pada siapa-siapa nak mai rumah kat Melaka, boleh la mai selepas 13/11/05 nanti TAPI.....mesti call dulu. Pada siapa-siapa nak mai kat kampung pun tipon dulu...boleh get ready.

Okay laa...nanti sambung lagi.

Take Care dalam perjalanan. pandu kereta dengan cermat, berhati-hati di jalan raya...& HAVE FUN!

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....MAAF ZAHIR & BATIN

Cherio!

1 comment:

Mrs O said...

alhamdulillah , balik jugak hang raya...risau aku hang dapat high blood preassure hahahaha. Selamat hari raya maaf zahir batin dari 'theomarfamily".

Take care