Monday, April 19, 2010

FOLLOWER ...

Dalam diam-diam, rupanya ada juga follower blog aku di kalangan mereka-mereka yang aku tak sangka menjadi "follower resistant" . Sampai sanggup pulak beliau printkan post-post kat blog aku ni untuk tatapan semua. BAGUSLA ... dah celik IT rupanya dia. Kalau sebelum ni , email pun tak pernah dibaca, sekarang ni siap boleh print & photostat sekali post-post kat blog aku ni untuk ditatap oleh konco-konco nya. Kat sini dah nampak pembaziran yang dilakukan tanpa sedar!. Hmmmm...

Aku juga dapat tau dia sibuk-sibuk duk tanya siapa gerangan "mamat" dalam post aku yang lepas. Dia sedar atau tidak aku pun taktau la ... Yang dia tu masuk pepagi kat kuarantin aku sambil perhatikan orang bawahan aku kerja tu ... APA KEJADAHNYA?? Ko masuk kawasan aku tanpa undangan, ko kenen anak buah aku tanpa undangan & tanpa undangan jugak la aku silakan ko kuar dari kawasan aku. Kalau ko baca ni & terasa ... itu nasib ko la, ko yang mulakan semua ni!

Sebenarnya aku dah tau siapa yang penulis yang "chicken" / "coward" yang pernah tinggalkan komen kat post aku yang lepas. HAHAHAHAHAHA .... dia ingat aku taktau. ALLAH akan beri petunjuk la . Walau aku tak tanya sekalipun, orang len dengan rela hati menceritakan kepada aku. Alhamdulillah ... aku masih boleh bernafas kat sini. Terima kasih kepada petugas-petugas di bawah seliaan aku yang banyak memberi maklumat! Nanti aku belanja korang makan besar ( aku tak claim aaa .... nanti jadi isu lak! )

Jadi, kepada follower terhormat aku ( BLUEKKK!! ) ... bagus juga ada orang macam ko ni. Sanggup menjadi balachi kepada orang len demi untuk puaskan hati sendiri. Teruskan niat murni ko tu untuk memprintkan post aku ni untuk tatapan ramai. Sekurang-kurangnya , famous sikit penulisan aku ni! hehehehe ... Aku juga sebenarnya heran , ko nak cari pasal ngan aku ni naper? Ada aku kaco unit ko?

Semoga ALLAH membalas "jasa baik " beliau ni kerana telah memfamouskan blog aku .... AMINNNN ....

Hari ni post aku sikit je. Aku actually tengah cari bahan baru untuk post baru nanti. Baru menarik untuk dikongsi bersama ...

Till then, take care & cherio!

No comments: