Sunday, August 28, 2005

...work..work..work...
Hari ni, 28/8/2005...kerja! Semalam cuti ..but..penat jugak sebab hari aku cuti, aku kena jadi orang gaji...Orang Gaji aku?? Oooo..hari semalam dia lah jadi majikan sebab kerja dia TIDO! Bangun, lipat kain kejap & then bila anak aku bangun tido, dia pi jalan satu zoo.Camner aku tak tension? Dah la kena masak, basuh kain, semua keje dia aku buat sebab dia buat BODO je...Eiii...tension! Biar le aku keje hari ni...AKU SANGGUP!
Takde case hari ni so far.Just buat office work & main Game!!hehe..Tadi dah ada orang call nak buat appointment ngan aku untuk jumpa...dia adalah BOS KOPKENEM RISDA yang supply makanan kat Zoo. Aku tak tau pasai apa dia nak jumpa aku...Ttuuunnnggguu....
Esok? Aku ada meeting pegawai Zoo kat Bilik Mesyuarat at 9 am..sure banyak agenda yang nak dibincangkan...also, banyak jugak la yang nak kena di smash! Hai...dah nasib badan!
Ok la..takde mende sangat aku nak tulis ni.Nanti esok aku tulis lagi.Mana tau...kut..kut..banyak lak idea bernas esok!
Cherio..

No comments: